Kräkas?

2010.06.19 kl:00.47


Undrar egentligen hur många som kommer sitta
klistrade framför tv:n imorrn...


Trots att jag kräks på hela bröllopsbalunsen
och hade bestämt mig för att strunta totalt
i det hela så såg jag på Riksdagens festkonsert
till Vickan & Daniel idag.

Det är ju liksom lite svårt att totalt undvika detta
jippo, och trots att det i stort gör mig förbannad
så var konserten väldigt bra! Det var många fina
inslag, och jag tycker att många av de bästa
svenska artisterna fanns med i programmet.

Men jag hade inte blivit ledsen om jag sluppit höra
Magnus Uggla sjunga "Värsta grymma tjejen"...
Kändes otroligt malplacerat. Verkligen suspekt.

För övrigt kommer jag nog kanske se vigseln,
men endast av den anledningen att jag vill höra
duetten som Agnes & Björn Skifs ska sjunga.
Det är ett lite suspekt par att sjunga duett enligt
min mening och man undrar ju vem som valt ut dom...?
Är det Daniel och Vickan själva som önskat dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0