Mardrömmen

2010.06.08 kl:11.54


Inatt jag drömde...


Musikal ja.
Jag har, som jag skrev för någon dag sedan, en liten dröm att bli
musikalartist, vilket inte kommer ske. Men, jag kan ju lyssna och
sjunga musikallåtar iaf. Är just nu inne på en speciell musikal, Wicked.
Jag kan ju få mina ryck och jag har under de senaste tre veckorna eller
så i princip lyssnat sönder alla låtar från just Wicked, och speciellt två
av dom; Popular & Defying Gravity.

Vissa dagar kan jag vara tvungen att lyssna på Defying Gravity
tio gånger i rad... Det är bara en så fantastiskt bra låt!

Men det jag skulle komma till är att jag inatt drömde att jag hade åkt
till London för att gå på musikal. Vi skulle såklart se Wicked.
Men jag mitt nöt SOMNAR för jag är så trött, och när jag vaknar är
hela föreställningen slut och jag har missat just Popular & Defying Gravity.

Det var faktiskt det närmsta mardröm jag drömt på flera år...
Usch!


Idina Menzel – Defying Gravity - Original Cast Recording/2003
Kristin Chenoweth – Popular - Original Cast Recording/2003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0