In da house!

2011.02.21 kl:11.15


Big Brother 2011 - och jag kommer följa detta program


Igår började alltså 7:e säsongen av Big Brother och jag satt bänkad!
Jag har följt BB en gång tidigare, det året med Gynning och Olivier.
Det var väl 2004 och sen blev jag lite mer "jag ska inte se på såna
skitprogram". Men nu har jag dock blivit omogen igen. Eller ja, jag
får stå för att jag vill se det här skitprogrammet. Jag kollade på första
avsnittet igår där dom presenterade alla deltagare, och det kan ju
bara bli crazy och mycket stört...

Till exempel är det ju intressant att se vad man är för person om man
som MS-sjuk trebarnsmamma väljer att stänga sig ute från sin familj
och sina barn i över tre månader...

http://www.elva.tv kan man kolla in alla deltagare och kolla på klipp.
Under "mest sedda klipp" ligger "Martin dricker margarin". Bara en
sån sak! Herre min je, vilket skitprogram! Det här kan bli kul!

Fast någonstans borde man kanske sätta en gräns för deltagarnas
egen skull, eller? Det är ju faktiskt lite väl sjukt att föda sitt barn i
Big Brother-huset och sedan bo kvar i huset och fortsätta vara med
i tävlingen, kan jag tycka. Men samtidigt är ju alla där frivilligt.
Helt stört!

Här kan man läsa om BigBrotherBebisen:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/article322466.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0