Tjuvlyssning igen...

2011.02.26 kl:17.22


Tjuvlyssning...


Har som vanligt tjuvlyssnat lite och nu har jag bara lyssnat
och inte kollat. Det känns lite svårtippat ikväll. Men jag tippar
på Love Generation. Överlag känns det som att hänger mycket
på scenshowen. Svårt att bedöma när man bara hör låten.
Men i alla fall;

♫ The Hunter - Melody Club
Känns jättetråkigt och jätteupprepande, men kanske är roligare
när man får se dom också...

♫ Better or worse - Julia Alvgard
När man bara lyssnar är det ganska tråkigt, men kanske blir
bättre beroende på scenshowen...

♫ En blick och nånting händer - Lasse Stefanz
Jag behöver nog inte säga nånting alls om det här, det kan ju
aldrig bli bra, men kan gå till andra chansen. Man vet aldrig
med svenska idiotfolket...

♫ Alive - Linda Pritchard
En ballad som ändå låter lite lovande. Vi får se, vi får se. Sjunger
hon bra sen i livesändning blir jag nöjd!

♫ Run - Anders Fernette
Också tråkig låt, som det mesta annat... Själv sa han att låten var
SÅ svårsjungen, så vi får se hur det går ikväll.

♫ E de fel på mej? - Linda Bengtzing
Alldeles för mycket traditionell schlagerdänga över det här för att
det ska funka i ESC, men i Mellon är det ändå trevligt med nåt
sånt här. Och det verkar ändå som att Linda sjunger mer än skriker
i den här låten...

♫ Leaving home - Nicke Borg
Ja, efter två genomlyssningar har jag ändå inget att säga om den
här låten. Det i sig kanske säger ganska mycket... Får se om
scenshowen hjälper till.

♫ Dance alone - Love Generation
Det här tror jag också hänger på scenshow, men jag tycker ändå
låten är rätt så bra. Bara dom sjunger rent så hejar jag på det
här. Det är ändå lite roligt med en tjejgrupp och inte bara snubbar
som Danny & Saade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0