Flyttskador...

2011.01.30 kl:11.31


Klant nr 1


Jag vet inte om jag bara är otroligt klantig,
men jag fattar inte riktigt hur detta kan hända mig två gånger..!?

Igår skulle mamma flyttas från lägenhet till hus, och jag bar ner
en första kartong till släpkärran, trillar ganska illa på min arm som
inte alls gillade den behandlingen. Och där slutade mitt bärande.
Lyckades dock att packa ner lite av de sista sakerna med min andra
arm, så jag hjälpte i alla fall till lite...

Men det sjuka är att precis samma sak hände för några år sedan,
kan det ha varit 2002 eller nåt sånt, när vi skulle flytta.
Jag bär ner den första kartongen, trillar i trappan och stukar foten.
Sen kunde jag inte bära mer den dagen.

Hur det går med armen får vi väl dock se. Jag tror inte det är så farligt,
men jag har ganska ont och den är väldigt svullen. Är mest stressad
över den långa körövningen idag och sen alla rep och konserter i helgen.
Kanske kan jag inte dirigera så bra med den armen, men jag ska knarka
Ipren har jag fått höra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0