BL

2011.06.08 kl:20.33


Jag hade tänkt att bli smal...



Ända sedan Biggest Loser Sverige visades på TV4 tänkte jag att om det blir en
ny säsong ska jag banne mig söka! Jag kollade på TV4:s hemsida med jämna
mellanrum, och till slut kom det faktiskt upp lite information om att de behövde
nya deltagare till en ny säsong.

Sagt och gjort, jag sökte. Och igår ringde de upp mig. Men, jag kan ju inte vara
med!! Inspelningarna är mellan 8 augusti och 28 oktober. Ska jag börja plugga
igen finns ingen chans att vara borta ända till slutet av oktober.
Dessutom har jag inte ens en säkrad plats kvar om jag inte börjar plugga i höst.
Så det går ju verkligen inte, jag vill verkligen bli klar med min utbildning och
hela min framtid hänger ju på den...

Men stor suck! Jag hade ju kunnat när som helst under det här det senaste året...
Nej, jag är inte lite bitter över detta...

Tänk att väga sig i TV, det vore nog den allra bästa motivationen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj, vad modigt! Typiskt att du inte kan tacka ja då.. Vi får ha lite biggest loser i Örebro, jag och Jenny hade det förra hösten, haha :) Eller ja, vi tränade och försökte äta bra iaf ;) Och dessutom har du ju gått ner förut, det fixar du igen!



Ska bli kul att du kommer tillbaka i höst tycker jag! Kram

2011-06-08 @ 22:55:41
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja länka texten "Biggest Loser Sverige" till vår sida så att fler får höra att den finns? - biggest-loser.se/biggest-loser-sverige/ :)

2011-07-18 @ 05:39:19
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0