Tre dåliga

2011.03.18 kl:20.34


Tre saker som störde min dag


3. Vitlöksdoft.
Det luktade vitlök utomhus idag. Jag gick en hel gata och det
luktade säkert i 300 meter innan lukten nådde sin kulmen.
INTE okej!

2. Leveranstid.
Skulle beställa en vårjacka på Ellos. Leveranstid i mitten av
juni... Hej hej. För då vill jag ju ha en vårjacka. Iofs verkar det
ju aldrig bli vår, så det kanske är lagom med vårjacka i juni...

1. S N Ö.
Den idiotiska snöns återkomst! Jag klarar inte mer snö och vinter.
Jag avlider. Nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul grej det där med sovsäcken. Haha, men han kanske tänkte att det alltid är bra att ha. Vill du byta med mitt strykjärn?

2011-03-20 @ 14:44:24
URL: http://jagvillligga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0