Varför är jag här när jag kunde varit där?

2010.02.02 kl:20.24

ÄckelSverige..

Jag är hemma igen, med ganska så oblandade känslor.
Jag vill inte alls vara här. Jag vill bara tillbaka!

Det var skönt att gå på toaletten med en dörr och
det var skönt att duscha och ta på sig rena kläder,
men nu har jag inget mer i Sverige att göra känns det som..
Nu vill jag bara åka tillbaka till landet med "no stress"
och fyra timmars "relaxing time" mitt på dagen..
Till landet med trevliga & glada människor.
Till landet där vi var tv-kändisar, där vi var rika och där
det var nice att vara tjock...
Till landet där man ska relaxa, "feel free" och "be happy"!

Gambia - no problem!

Går aldrig att sammanfatta hela resan på ett litet blogginlägg,
så det får nog bli några olika.
Snart kommer Calebasse-historien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0